Nakon što su se u javnosti pojavile informacije da Renault planira nastaviti proizvodnju u Revozu i da to znači kraj neizvjesnosti za ovu tvrtku iz Novog Mesta, iz Revoza su poručili da iduće godine ne planiraju nikakve promjene.
Revoz je jedna od
tvrtki koja ima najviše problema u nabavi elektroničkih dijelova za
vozila. Zbog toga su proljetos smanjili broj zaposlenih za 350. U dva poslijepodne završava radni dan u Revozu - za svih 1500 radnika
koji su zadržali posao. Tako je, jer od ožujka rade samo još jednu
smjenu. Do kraja godine sklopit će 75.000 vozila twingo, električni
twingo i clio. Trebali bi se početi proizvoditi sljedeće godine, što će
biti nakon prestanka proizvodnje ovih modela? Odluka još nije donesena,
piše RTV Slovenije. No, kako su napisali u priopćenju, Revoz će ubuduće pripadati skupini
od pet tvornica koje će razvijati termalna i hibridna vozila marki
Renault i Dacia. Proizvodnja električnih vozila se ne spominje, kao ni
rokovi i drugi planovi. U regionalnoj gospodarskoj komori nagađaju da neizvjesnosti još nije kraj. “U Komori pozorno pratimo događanja u Revozu, želimo da se što prije
pojave pozitivne informacije da je Revoz i jedna od ključnih lokacija
koncerna Renault za iduće razdoblje, ne samo sedam godina, nego značajno
duže,“ rekao je direktor Gospodarske komore Dolenjske i Bele krajine
Tomaž Kordiš. Nova je informacija, koju potvrđuje Revozov sindikalac, da francuski
vlasnik nudi radnicima otkup dionica, od kojih bi svaki trebao kupiti
najmanje šest. Na taj način bi 10% vlasnika tvornica postupno postali
zaposlenici. Inače, Revozovi su radnici ove godine bili kod kuće više od 40 dana
zbog problema s opskrbom elektroničkih dijelova koji se ugrađuju u
vozila.